Tak jsem zase tady

12.04.2010 22:43

Dlouho jsem nic nepsala a tak to musím napravit.

Poslední dobou moc zážitků nebylo, byla jsem pořád nějaká nemocná a panička mě držela zkrátka. Bolely mě uši a nemohla jsem se toho zbavit :-(

Ale teď už je všechno v pořádku, teda až na paničku. Odjela si lyžovat do nějaké Francie a teď ji bolí koleno - to má zato že mě nechala u tety Romči  a nevzala sebou :-) To vám byla taky pěkná zrada. Já myslela, že jdeme k tetě na návštěvu tak jako vždy, jen mi bylo divné, že mi panička bere pelech. No a ona mě strčila tetě do dveří, dala jí ten můj pelech, něco si chvilku špitaly a pak odešla. Byla jsem z toho celá vedle a vůbec nechápala co se děje.

Jinak už je to rok co jsem porvé zkusila Agility. Teď už vím, že je to velká prča a hrozně moc mě to baví. Panička říkala, že budem i závodit, no to jsem zvědavá, jak to se mnou chce dokázat, když si chci na tom parkuru běhat a skákat, tak jak se to líbí mě :-))) Ale néé, tak hrozné to zas není, jen mi to někdy uletí :-) Snažím se a panička taky, jen mi někdy špatně ukáže a to pak běžím jinam než bych měla. Teď mě akorát mrzí, že má panička to bolavé koleno a nemůže se mnou běhat, protože už mi to vážně jde !!!!  Cosi jsem zaslechla, že bude muset i na operaci a nebude moct dlouho běhat. Tak jen doufám, že budem aspoň trošku běhat s Bětkou - to je naše slečna výcvikářka a je moc hodná !!! Tak se zatím mějte hezky !! A držte paničče pěsti ať se jí to koleno brzo uzdraví !!!!! Terka ;-)

Zpět