Závody - O ZLÍNSKÝ RANEC IV - 28.9.2010

06.10.2010 20:35

Letos již podruré náš klub pořádal agility závody O Zlínský ranec IV.

A jak to všechno probíhalo ...

Závody se uskutečnili opět na fotbalovém hřišti v LUDSLAVICÍCH. I přez velkou nepřízeň počasí přijelo 70 týmů. Už dva dny před závodama pršelo a v den závodů bylo opravdu hnusně  a zima, pršelo celý den. No a jak jsme dopadli ... V openu DIS. tak trochu moje chyba, měla jsem strach aby mi Terka nevběhla do tunelu, uděla jsem jeden krok navíc a ona mi hupsla zpět přez skočku, ale jinak byl běh moc hezký. Zkouška MA1 byla s jedním odmítnutím při náběhu do slalomu, znamenalo to pro nás 3.místo a hodnocením V. Takže první zaběhnutá zkouška :-) Jako poslední se běžel jump, který jsme měli  s jednou chybkou ( shozená skočka ) a celkově doběhli na 4. místě. Protože se vyhlašovali A1 zvlášť, bylo to pronás nakonec krásné 2. místo v kategorii MA1. Terku musím moc pochválit, běhala moc hezky a sebe taky trošku pochválím, za to, že jsem se nijak šíleně nezamotala  :-)))

VIDEO ( autor Bětka )

Zpět