Závody Prostějov 31.7.2010

03.08.2010 13:57

V sobotu ráno jsme vyrazili na závody do Prostějova. Z Argusu jsme jeli 4 auta, takže hojný počet. Pro nás to byly teprve 2. oficiální závody, tak jsem byla zvědavá, jak se stím poperem. Postaveny byly dva parkury a tak i dva rozhodčí Pavol Vakovič (SR) a Petr Dostál. První jsme měli běžet open, byl to moc hezký parku bez slalomu, což jsem si říkala, že bez zkaženého náběhu do slalomu, by jsme mohli doběhnou solidně. Ale chybka se vloudila, milá Terka vyletěla ze startu jako střela, ale uplně jinam než měla, byla jako smyslů zbavená, tak že dis. Ve zkoušce MA1 jsem doběhli na 8. místě, velká škoda 2x zkaženého náběhu do slalomu. A jump byl nádherně technický a moc hezky se nám běžel, ale Terka se zamotala v lákovém tunelu a celá zmatená ho pak přeskočila, aby se dostala co nejdřív zpět ke mě, tak že opět dis. Nic méně mám celkově ze závodů moc dobrý pocit, Terka běhala moc hezky( až na první běh ) a myslím, že z ní bude zodpovědný agiliťák :-))

Foto Ivča Vránová

Zpět